TAEBLA KOOLI ÜLDTÖÖPLAAN
2021/2022
KOOLI TEGEVUSE PÕHIEESMÄRGID 2021/2022 ÕPPEAASTAL
Õppeaastal õpitakse kontaktõppes.
OLULISED MÄRKSÕNAD –
- LÕIMING
- HEV ÕPILASTE TOETAMINE
- KOOSTÖÖ (ÕPILASED- ÕPETAJAD- LAPSEVANEMAD- HOOLEKOGU-PIDAJA)
- PROJEKTITEGEVUSTES OSALEMINE – EOK PILOOTPROJEKT „SPORT KOOLIS“ JA KIKI PROJEKRID („PERNOVO“ JA „SILMA“)
Üldtööplaan on kooli arengukava ühe aasta (2021/2022) elluviimise rakenduskava.
Üldtööplaan on dokument, mille alusel toimub Taebla Koolis igapäevaselt õppe- ja arendustöö. Plaani koostamisel järgitakse nelja põhimõtet:
- Üldtööplaan on ülevaatlik ja lihtsalt hoomatav
- Üldtööplaan määrab selgelt vastutajad – kes mida ja millal peaks tegema
- Üldtööplaan on praktiline st, et on aluseks järgmise tasandi plaanide koostamiseks
- Õppe- aasta on planeeritud neljas valdkonnas (eestvedamine ja juhtimine; õppe- ja kasvatustöö; koostöö huvigruppidega; ressursside juhtimine
2021/2022 õppe- aasta eesmärgid:
- Kooli juhtimine on innovaatiline ja huvigruppe kaasav ning toetub koostööle, vastastikusele usaldusele ja lojaalsusele.
- Koolis töötab professionaalne, innovaatiline ja motiveeritud personal, kes väärtustab koostööd ja elukestvat õppimist.
- Koolis on loodud kõigile õpilastele võrdväärsed võimalused ja tingimused võimetekohase hariduse omandamiseks ning positiivse enesehinnanguga ja elus toimetuleva inimese kasvatamiseks
- Erinevad huvigrupid on kaasatud ja osalevad aktiivselt kooli arendustegevuses
- Kooli eelarvelised kulutused on teostatud säästlikult ja kooli ning selle pidaja huvisid arvestades.
ÕPPEAASTA TEGEVUSED JA ÜLESANDED VALDKONNITI
1. EESTVEDAMINE JA JUHTIMINE
Kooli juhtkonna moodustavad direktor, õppe- ja arendusjuht ja huvijuht.
Juhtkonna nõupidamised toimuvad igal neljapäeval, kolmanda tunni ajal.
Nõupidamisel arutatakse ja analüüsitakse:
- Eelmise nädala kordaminekuid/puudusi
- Järgmise nädala tegevusi
- Jooksvad küsimused
Õpetajate infotund toimub igal esmaspäeval 08.15 kuni 08.30 õpetajate toas.
Õpilaste infotund toimub igal esmaspäeval pärast kolmandat tundi.
HEV meeskonna koosolek toimub vähemalt 1 x kuus
2021/2022 tegutseme selles suunas, et
- Töötajate ja huvigruppide informeeritus ja rahulolu kooli juhtimisega on positiivse trendiga
- Personal osaleb kooli arendustegevuses
- Püsib kooli positiivne maine
- Õpilaste arv näitab kasvutendentsi (< 131)
- Kooli õppekava ja arengukava eesmärkide täitmine on süsteemne protsess
- Hoolekogu koosolekud on toimunud ning need on protokollitud.
- Hoolekogu poolt tehtud ettepanekuid järgitakse.
- Traumasid ja tööõnnetusi ei toimu
- Töö- ja koolikiusamist ei esine!
- Personali hindamise- ja – tunnustamise süsteem on tulemuslikult rakendatud
- Koolil on olemas täiendkoolituskava, mille tulemust ja tõhusust analüüsitakse. Koolitustel osalevad kõik kooli õpetajad
- Erinevate huvigruppide rahulolu õpetamisega ning kooli tegevuste/tulemuste kvaliteediga on positiivse trendiga (rahulolu- uuringute analüüs)
- Taebla Kool on „pildil“ (osalemine olümpiaadidel, osalemine maakondlikel spordivõistlustel, huvitavad ühisüritused jne)
- Õpetajad on professionaalsed ja järgivad kooli põhiväärtusi
2. ÕPPE- JA KASVATUSTÖÖ
2021/2022 tegutseme selles suunas,
- Kooli lõpetajatel on vajalikud oskused ja kogemused, mis kindlustavad võimetekohase toimetuleku ühiskonnas
- Andekate õpilaste märkamine ja arendamine
- Kehalise kasvatuse tunnid on õpilaste hulgas populaarsed ja korraldatud heal tasemel.
- Tuge vajavatele õpilastele on IAK avatud ning neid täidetakse asjakohaselt ning regulaarselt.
- Tuge vajavatele õpilastele on koostatud individuaalne õppekava
- Õpilaste edasijõudmine koolis on võimetekohane (näitab täiendavale õppetööle jääjate/läbinute arv, näitab klassikursust kordajate arv, näitavad põhikooli lõpueksamite tulemused võrreldes eelnevate aastatega ja võrreldes Eesti keskmisega, tasemetööde tulemused võrreldes eesti keskmisega
- KOOSTÖÖ HUVIGRUPPIDEGA
2021/2022 tegutseme selles suunas, et
- Koolis on loodud hea keskkond töötamiseks ja õppimiseks (näitab õpetajate eneseanalüüs, rahuloluküsitlused)
- Lastevanemate koostöö kooliga on hea (näitab rahulolu- uuring)
- Hoolekogu liikmed on koolitatud (ca 100 %)
- Trimestris toimub vähemalt üks koostöösündmus huvigrupiga (lapsevanem, vilistlane, koostöine õpiring)
- RESSURSSIDE JUHTIMINE
2021/2022 tegutseme selles suunas, et
- Investeeringute kava on koostatud ja tegevused toimuvad (näiteks võimla remont, vana koolimaja katuse vahetus, loomemaja keskkütte vahetus jne)
- Koolis on kasutusel vajalik ja kaasaegne õppevara
- Koolil on olemas sponsorid (ettevõtjad, vilistlased jne)
Aeg | Teema | Vastutaja | |
AUGUST | |||
23.08 | KIVA koolitus | Õppe- ja arendusjuht | |
25.08 | Päästeõppus | Direktor | |
30.08 | Õppenõukogu | õppe- ja arendusjuht | |
31. 08 | Õppe- aasta ürituste kava koostamine | Huvijuht | |
SEPTEMBER | |||
01.09 | Kooliaasta avaaktus | huvijuht muusikaõpetaja | |
06.09 | Pildistamine | Huvijuht | |
Tööplaani (arutelu) | Õppe- ja arendusjuht | ||
10.09 | Pernovo Loodusmaja külastamine (2-7. klass) – KIK | Õppe- ja arendusjuht | |
13-24.09 | Maailmakoristuspäev | Huvijuht | |
15.09 | KSL kergejõustiku mitmevõistlus | Kehalise kasvatuse õpetajad | |
23.09 | Spordipäev (Haapsalu Staadion) | Kehalise kasvatuse õpetajad | |
24.09 | Pernovo Loodusmaja külastamine (8-9.klass)- KIK | Õppe- ja arendusjuht | |
08.09 | Pikapäevarühmade korraldamine ja käivitamine | õppe- ja arendusjuht, õpetajad | |
16.09 | Loovtöö teemade pakkumine 8. kl õpilastele | Klassijuhataja | |
15.09 | EVAKUATSIOONIÕPPUS | ||
14.09 | Matemaatika tasemetöö (riiklik) I kooliaste (4 klass) | Õppe- ja arendusjuht | |
16.09 | Matemaatika tasemetöö (riiklik) II kooliaste | Õppe- ja arendusjuht | |
25.09 | Koolituskava koostamine ja koolituste korraldamine | õppe- ja arendusjuht | |
20 – 23. 09 | SPORDINÄDAL | kehalise kasvatuse õpetajad, huvijuht | |
28. 09 | Eesti keele tasemetöö (4. klass) | Õppe- ja arendusjuht | |
28. 09 | Koostöine õpiring (teema: baasvajadused) | Õppe- ja arendusjuht, | |
sept | Töölepingute muutmine (vajadusel) | direktor | |
sept | Ametijuhendite ülevaatamine ja täiendamine | Direktor | |
sept | Huvitegevuse kava koostamine I, II, III trimester | Huvijuht | |
30.09 | Õpetaja vastuvõtu- ja konsultatsiooniaegade avalikustamine (kodulehel) | õppe- ja arendusjuht | |
sept | Veebilehe seire (asjakohasus) | vastutav isik | |
sept | Ujumise algõpetuse korraldamine ( 3. klass) | kehalise kasvatuse õpetaja | |
sept | Tugiõppe korraldamine (logopeed, psühholoog, HEV koordinaator jne) | HEV koordinaator | |
sept | Stuudiumi sisseseadmine | vastutav isik | |
Õpilasomavalitsuse valimine, töö korraldamine (plaani koostamine jne) | ÕOV, huvijuht | ||
30. 09 | Lastevanemate üldkoosolek | direktor, õppe- ja arendusjuht | |
Lastevanemate klassikoosolekud | klassijuhatajad | ||
sept | Klassijuhataja põhifunktsioonid koolis ja tasustamise korraldamine | Direktor | |
sept | Õpiabi korraldamine | Õpiabi õpetaja | |
OKTOOBER | |||
01.10 | Eesti keele tasemetöö (7. klass) | Õppe- ja arendusjuht | |
01.10 | KSL jalgpall (7-9. klass) | Kehalise kasvatuse õpetajad | |
06.10 | KSL murdmaajooks | Kehalise kasvatuse õpetajad | |
04.10 | Loodusõpetuse tasemetöö (7. klass) | Õppe- ja arendusjuht | |
07.10 | Loodusõpetuse tasemetöö (4. klass) | Õppe- ja arendusjuht | |
05.10 | Õpetajatepäev | 9. klass ja klassijuhataja | |
8.10; 10.10; 11.10 | Inglise keele tasemetöö 7. klassile | Õppe- ja arendusjuht | |
14.10 | Loovtööde teemade kinnitamine | Klassijuhataja | |
11 – 12.10 | Koolitusreis kooli juhtidele ja õppealajuhatajatele | Direktor | |
25.10 – 31.10 | KOOLIVAHEAEG | ||
26 – 27.10 | Esmaabikoolitus | Õppe- ja arendusjuht | |
21.10 | Kohtumine Piret Pääriga (Taebla raamatukogu (1-4. klass I tund, 5-7. klass II tund | Huvijuht | |
okt | Hoolekogu valimine | hoolekogu, direktor | |
okt | Kooli eelarve kavandamine | direktor | |
pidev | EHIS e registri korrastamine | sekretär | |
pidev | Andekamate ja nutikamate märkamine ja õppetöö mitmekesistamine (mälumäng) | aineõpetajad | |
Okt – dets | Miniprojekt „Õpime tundma keelpille“ 7. klass (koostöös Haapsalu C. Kreegi nimelise muusikakooliga“) | muusikaõpetaja | |
NOVEMBER | |||
08.11 | Rahvastepall, IV-V klass (KSL) | kehalise kasvatuse õpetajad | |
09. 11 | Koostöine õpiring II (teema: motivatsioon) | Õppe- ja arendusjuht | |
10.11 | MARDIPÄEV | huvijuht | |
15 – 19.11 | VIISAKUSE NÄDAL JA POISTEPÄEV | HUVIJUHT | |
25.11 | KADRIPÄEV | ||
25.11 | Korvpall (KSL) | kehalise kasvatuse õpetaja | |
26.11 | Rahvastepall (KSL) 1-3. klass | ||
29.11 | I advendi tähistamine | ||
1 – 30.11 | TAEBLA KOOLI LAUATENNISE VÕISTLUSED | aineõpetaja | |
DETSEMBER | |||
Korvpall (KSL), 4 -5. klass; 6 -7. klass | kehalise kasvatuse õpetajad | ||
20.12 – 23.12 | JÕULUNÄDAL | huvijuht | |
21. 12 | Koostöine õpiring III (kovisioon e töönõustamine) | Õppe- ja arendusjuht | |
23.12- 10.01.22 | KOOLIVAHEAEG | ||
JAANUAR | |||
14.01 | Saalijalgpall (4-6. kl KSL) | kehalise kasvatuse õpetajad | |
19.01 | Saalijalgpall (7-9. kl KSL) | kehalise kasvatuse õpetajad | |
22.01 | AJALOO OLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
26.01 | INGLISE KEELE OLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
29.01 | KEEMIAOLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
VEEBRUAR | |||
01.02 | Tähelepanu, start! ( KSL) | kehalise kasvatuse õpetajad | |
01.02 | EMAKEELEOLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
01.02 | Koostöine õpiring IV (teema: mälusisud) | Õppe- ja arendusjuht | |
02.02 | MATEMAATIKAOLÜMOIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
12.02 | FÜÜSIKAOLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
15.02 | GEOGRAAFIAOLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
17.02 | NUPUTA (5-7. klass), piirkonnavoor | aineõpetaja | |
18.02 | VENE KEELE OLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetaja | |
19.02 | KUNSTIÕPETUSE PIIRKONNAVOOR | ||
08.02 | Lauatennise meistrivõistlused, 4-9. kl Haapsalus (KSL) | kehalise kasvatuse õpetajad | |
14.02 | SÕBRAPÄEV | huvijuht | |
LUMESKULPTUURIDE PÄEV | |||
21.02 – | EESTI NÄDAL | ||
18.02 | Võrkpall Ridalas (KSL), 4-6 kl P ja T | kehalise kasvatuse õpetajad | |
23.02 | Eesti Vabariigi aastapäeva pidulik aktus | muusikaõpetajahuvijuht | |
28.02 – 04.03.22 | KOOLIVAHEAEG | ||
MÄRTS | |||
09.03 | Saalihoki (KSL), 7-9. kl | kehalise kasvatuse õpetajad | |
14.03 | Koostöine õpiring V (teema: võimekus ja uskumused) | Õppe- ja arendusjuht | |
15.03 | Saalihoki (KSL), 4-6. kl | Kehalise klassi õpetajad | |
17.03 | Matemaatikavõistlus KÄNGURU | aineõpetajad | |
25.03 | Loovtööde kaitsmine 9. klass | klassijuhataja | |
25.03 | BIOLOOGIAOLÜMPIAADI PIIRKONNAVOOR | aineõpetajad | |
pidev | Kohtumised lapsevanematega, kohtumised vilistlastega | huvijuht | |
APRILL | |||
08.03 | Kabevõistlused (KSL) 1-9 kl | ||
26.04 | Koostöine õpiring VI | Õppe- ja arendusjuht, õpetaja Kätlin | |
01-30. 04 | SISEHINDAMISE LÄBIVIIMINE | ||
01-30. 04 | KOOLI ARENGUKAVA UUE PERIOODI KOOSTAMINE (arutelud) | Õppe- ja arendusjuht | |
25.04 – 29.04.22 | KOOLIVAHEAEG | ||
Jalgratturite koolitus | Õppe- ja arendusjuht | ||
vajadusel | Avalike konkursside korraldamine vabadele ametikohtadele | Direktor | |
30.04 | Töötajate tunnustamissüsteemi muutmine (sh loovtööde juhendamine, sisekoolituste läbiviimine jne) | Direktor | |
MAI | |||
mai | Arenguvestluste läbiviimine (lastevanematega) | klassijuhataja | |
27. 05 | Loovtööde kaitsmine 8. klass | klassijuhataja | |
mai | Õpetajate eneseanalüüsi läbiviimine | õppe- ja arendusjuht | |
mai- juuni | Rahuloluküsitluste läbiviimine (lapsevanemad, õpilased) | õppe- ja arendusjuht | |
mai | Projektõppenädal | õppe- ja arendusjuht | |
mai | Kiusamise ennetamine (Kiusamisvaba Kool I, II, III kooliaste) ja kiusujuhtumite lahendamine | KIVA juht | |
mai | Koolipsühholoogi töökokkuvõtte koostamine ja tutvustamine | psühholoog | |
mai | Logopeedi töökokkuvõtte koostamine ja tutvustamine | logopeed | |
mai | Sotsiaalpedagoogi töökokkuvõtte koostamine ja tutvustamine | sotsiaalpedagoog | |
mai | Karjäärinõustamine 8 ja 9 klassile (koostöös Töötukassaga) | klassijuhataja, õppe- ja arendusjuht | |
Matemaatikapäeva korraldamine? | aineõpetajad | ||
Lastevanemate koolitamine (interneti turvalisus, arengupsühholoogia) | hoolekogu esimees, direktor | ||
04. mai | Loovtööde esitamine (8. klass) | klassijuhataja | |
21. mai | Loovtööde kaitsmine (8. klass) | õppe- ja arendusjuht | |
mai | KIK- i projekt (SILMA) | õppe- ja arendusjuht | |
mai | Direktori vastuvõtt | huvijuht | |
Õppenõukogu | õppe- ja arendusjuht | ||
30.05 | Põhikooli lõpueksam (eesti keel) | aineõpetajad, õppe- ja arendusjuht | |
JUUNI | |||
06.06 | Põhikooli lõpueksam (matemaatika) | õppe- ja arendusjuht, aineõpetaja | |
14.06 | Valikeksam (vene keel, bioloogia, keemia, geograafia, ajalugu, ühiskonnaõpetus, inglise keeles võõrkeelena kirjalik jne) | õppe- ja arendusjuht, aineõpetaja | |
14 – 15.06 | Valikeksam inglise keeles võõrkeelena (suuline) | õppe- ja arendusjuht, aineõpetaja | |
juuni | Õppenõukogu (IX klassi lõpetamine) | ||
18.06 | 9. klassi lõpuaktus | klassijuhataja | |
Õpitulemuste mõõtmine (lõpueksamite tulemused, tasemetööde tulemused, üle- ja alahinnatud õpilaste arv – Haridussilm) | õppe- ja arendusjuht | ||
juuni või august | Täiendava õppetöö läbiviimine | aineõpetajad | |
juuni | I klassi tulevate õpilaste vanemate koosolek | Õppe- ja arendusjuht | |